1402-09-19 12:54
503
0
87816
امام‌جمعه موقت گالیکش:

دشمن با اغتشاشات نمی‌تواند کاری از پیش ببرد

امام‌جمعه موقت گالیکش با اشاره به اینکه دشمن با اغتشاشات نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، گفت: رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است.

حجت‌الاسلام‌ سیدرسول میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص غلبه روایت انقلابی مردم بر روایت دشمن اظهار کرد: از نیروی انتظامی به‌ عنوان یک نیروی مقتدر مظلوم که در فتنه‌ها و اغتشاشات مختلف طول تاریخ انقلاب و سال‌های گذشته پرتلاش بوده قدردانی می‌کنیم.

امام‌جمعه موقت گالیکش ادامه داد: با اینکه مسلح است و قابلیت دفاع از خود را دارد، اما چون آرمانی فکر می‌کند و به افق می‌نگرد و یک نیروی الهی بوده و سرباز ولایت به شمار می‌رود و به‌خاطر اینکه زبان دشمن بلند نباشد، بهترین فرزندان خود را فدای امنیت و آرامش مردم می‌کند، اما اسلحه به‌طرف مردم نمی‌گیرد.

میرزایی با بیان اینکه دشمن با اغتشاشات نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، افزود: این اغتشاشات توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است، رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و ان‌شاءالله کوچ معکوس صهیونیست‌های تمام عالم که در اسرائیل جمع شده‌اند، به دست بابرکت مقاومت و سربازان حاج‌قاسم این اتفاق خواهد افتاد.

وی پایه، ستون و خشت اول خانواده را کودک دانست و گفت: در تربیت کودک خانواده‌ها، نهادهای مسئول فرهنگی به‌ویژه آموزش‌وپرورش اهتمام جدی بورزند و استفاده از فضای مجازی و تلفن هوشمند توسط والدین واپایش شود تا گرفتار انحراف نشوند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.